Coniuntus Viribus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Join aanvraag

Ga naar beneden

Join aanvraag Empty Join aanvraag

Bericht  Thunderr do mei 05, 2011 4:52 pm

Hey Covi,

ik wil hierbij een join aanvraag doen bij Covi.

waarom covi. het is een alliantie die actief is en aanvallend, verder zitten er een aantal spelers die ik ken van andere werelden ( Alpha en Gamma ) en lijkt het me leuk om samen met ze te spelen in dezelfde alliantie hier op Epsilon.

ikzelf als speler ben altijd in voor een gevecht en zal ook voor geen enkele tegenstander aan de kant gaan. ik ben ook ten alle tijden bereid om mijn alliantie genoten te helpen.

ik ben kort geleden zelf uit de alliantie BB gestapt na de gevechten met D-R ik heb daar als Generaal gewerkt en alles geplanned en geleid in dit gevecht met D-R.
ik ben tot het besluit gekomen om uit BB te stappen omdat ik met een aantal leden niet op 1 lijn zat en daar niet mee kon werken. kort gezegd ik werd constant tegengewerkt in mijn planning. dat haalde mijn plezier weg daar en daarom ben ik opgestapt.

ik speel op meerdere werelden op Alpha en Gamma ik speel nu ongeveer 1 jaar lang Ikariam en zit op Alpha en op Gamma all die tijd al in dezelfde alliantie dus ik ben niet iemand die zomaar uit een alliantie stapt. ik heb hier ook goed over na gedacht en tijdens de gevechten met D-R mijn beslissing genomen om weg te gaan en een nieuwe uitdaging te zoeken bij een alliantie waar ik me wel op mijn plek zou voelen.

zo heb ik rondgekeken en had ik een positief beeld van de alliantie Covi en vandaar ook mijn aanvraag hier Smile

op dit moment zitten mijn steden grotendeels in BB gebied. mocht het nodig zijn kan ik die verhuizen naar Covi gebied. Razz

voor mijn Generalen, ja ik kom net uit het gevecht met D-R dus ben mijn legers kwijt Razz ik heb mijn zwavel mijn weer vol open staan om te kunnen herbouwen Smile

als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag ik ben eventueel ingame te vinden onder de naam Thunder


mvg Thunder.

Thunderr
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Join aanvraag Empty Re: Join aanvraag

Bericht  Saint Doekoe do mei 05, 2011 5:01 pm

ik heb ingame al contact met je gehad!
maar ik wou gewoon even melden dat je aanvraag nu onder behandeling word genomen!
en dit waarschijnlijk een aantal dagen kan duren! voor iedereen zijn mening heeft gegeven en heeft gestemd! zodra de uitslag bekent is zal ik je dit Ingame laten weten!

Saint Doekoe

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 10-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum